Coronavirus update 2.

11 april 2020 - Hope Mills, North Carolina, Verenigde Staten

Heyy peeps.

Ik hoop dat het met iedereen oke gaat en dat deze omstandigheden ons dichter bij onze familie, vrienden en hobbies brengen. New York is het Brabant van Nederland, alleen dan op zijn New Yorks. Met mijn gastgezin ben ik nu 3 weken in North Carolina, bij de ouders van mijn hostparents. Ik heb er al een maand thuis lesgeven opzitten en helaas de 2 grootste trips (Galapagos Eilanden en Seattle) zijn afgelast. Maar in verhouding als ik kijk naar de omstandigheden mag ik niet klagen. Ja het is heel naar, want 1 van mijn grootste reden om als au pair te werken was om ook te reizen, maar ik ben in ieder geval gezond. Voor degene die het nog niet weten... Ik blijf een extra jaar in Amerika, alleen ga ik dan naar San Francisco. 2 meiden meisjes (3&7), dus dat wordt even schakelen, maar een leuke uitdaging denk ik! En wie weet krijg ik dan meer opties om nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe culturen en plekken te ontdekken.

Voor nu ben ik vooral met mijn gastgezin en de opa en oma, maar kan ik ook gewoon mijn eigen tijd nemen. North Carolina heeft veel groen en hebben we veel opties om naar buiten te gaan. Achter de tuin ligt een golfbaan waar ik nu veel wandel (en golfballen zoek) en zo ook videobel met thuis en app met vrienden. En mama zei dat ze de blogs wel mist, stiekem ik ook, want ik vind dit wel leuk om te doen en zodoende komen de blogs dus wel terug :).

Met het lesgeven focus ik mij vooral op Bryce. Keira is heel erg afhankelijk (wat ik soms sneu vindt, omdat ik haar ook de verdiende aandacht wil geven), maar het werkt aardig. Stiekem kwam ik hier ook om het lesgeven te ontwijken, maar stiekem heeft het ook wel wat. Vaak na het lesgeven ben ik ook klaar met werken en helpen de opa en oma ontzettend. Het is een bijzondere ervaring, maar in ieder geval ben ik bezig, heb ik afleiding en kan ik een beetje sparen.

Dus ja, dat. Be safe and take care.

Fijn paasweekend!

1. Hannie:
    11 april 2020
    Hoi Dara, fijn dat het goed met je gaat, en heel leuk dat je weer blogs gaat schrijven. ( GEMIST)
    Jammer dat jou reizen niet door kunnen gaan, maar het belangrijkste is de gezondheid, en nu komt je opleiding goed van pas.
    Het ga je goed, en ik kijk uit naar het volgende verhaal. Grtjs
  2. Efgenia:
    11 april 2020
    Stay safe take care lieve Dara!! We denken aan jou. Liefs van ons allemaal🍀🤞😘
  3. Chantal:
    12 april 2020
    Lieve Dara, superleuk jouw blogs! 😘. Fijn dat je daar veilig bent en ja.... balen ban de reisjes maar het is nu even niet anders. Het leven geeft iedereen nu een andere planning en is benieuwd naar de reacties daarop. Stay safe lieverd, dat is het allerbelangrijkste, hoewel ‘and enjoy it’ er ook bij hoort. Dikke knuffel en schrijf vooral je leuke blogs 😀💪👍🏼