En ik vlieg, vlieg...

26 augustus 2019 - New York (jfk Airport), New York, Verenigde Staten

3 weken geleden mijn eerste post, en nu onderweg naar Amerika. De tijd vliegt. Ik zit in het vliegtuig, maar besef het nog steeds amper. Wat ik wel besef, maar dat wist ik ook al, is dat ik de liefste vriendinnen heb. Een complot met mijn ouders, mij opwachten op station Best, meerijden naar Schiphol om daar uiteindelijk mijn zus en een andere vriendin te spotten. Te lief toch? En dan brieven krijgen, enkele ook vooraf en als dan het afscheid komt huilen. Ja ik heb gehuild, maar goed, de tranen hoefde ik niet met moeite te produceren :'). Don't worry, het ware happy tears. En dan lees je enkele brieven in het vliegtuig en dan komen de happy tears weer. Ik lijk bijna een emotioneel wrak, maar af en toe ben ik dat ook... Just love to think about all my loved ones and our memories. Dit zeggende. Ik heb ook een shirt gekregen met dingen waar ik van houd, zoals nutella met kaas. Soms ben ik raar ja :'), daar heb ik ook mijn alibi's voor. Maaaarr ik reis gelukkig niet alleen! Samen het avontuur beginnen met iemand en naar de trainingschool, toch wel fijn. En dan 3 films (five feet apart, star is born en the greatest showman) verder vlieg je al boven Amerika en ben je er bijna :). Kregen zelfs nog een stukje pizza als snack en eventueel een magnum, hello to America!

Ik typte het eerste stukje in het vliegtuig, het tweede stukje, dit dus, in Amerikaaa! De eerste dagen op een trainingschool in New York! Maar hoe en wat wordt nof vervolgs. We zijn in ieder geval goed aangekomen en klaar voor het avontuur!

Nu heb ik natuurlijk veel te vertellen en kan ik regelmatige posten, ook om de lengte beperkt te houden ;), dus dit alles wordt vervolgd, en dan heb ik de trainingschool meegemaakt en ben ik bij het gezin aangekomen!