Week 11

11 november 2019 - Weehawken, New Jersey, Verenigde Staten

Maandag 3 uur op het vliegveld gewacht, maar toen kon ik wel mooi  mijn blog erop zetten. In het vliegtuig wilde ik slapen, maar toen had ik een schermpje en had ik een film gekeken... (Racing in the rain). Eenmaal terug met een omleiding thuis gekomen, 45 minuten 'rust' en toen gewerkt. Het was wel een chille werkdag, want Bryce had tennis en Keira tennisde mee. Later werd ze opgehaald voor dansen, dus ik had het niet heel zwaar.

Dinsdag waren de kinderen vrij en waren we samen met Chay, Sophie, Carly en Drew naar het Liberty Science Center geweest. 4 verdiepingen en veel te beleven! Films, dieren, bouwen, ontdekken en experimenteren. Was een leuke dag!

Woensdag hadden de kinderen school en had ik koffie met Chay gedronken en verder genoten van het rustig aandoen. Want donderdag en vrijdag waren de kinderen ook vrij... Donderdag weer met Chay, Sophie, Carly en Drew op pad geweest (park en bibliotheek) en vrijdag hoefde ik niet zo zeer iets te doen omdat de opa en oma hier waren. Ik was meegeweest naar Target en in de middag met een andere au pair naar New York geweest. We wilden naar de Top Of The Rock op zo'n tijdstip dat we dag en nacht konden zien, maar daar waren we te laat voor. En aangezien ik hier nog wel even ben, stel ik dat bezoek maar uit. In de avond nog met het gezin gekletst en een drankje gedaan :)

Zaterdagmiddag vooral geluierd. In de avond all you can eat sushi voor Chay's verjaardag en erna op stap geweest in Hoboken met andere au pairs. Ik vond het eigenlijk wel leuk. Veel meezing muziek en ik heb het gevoel dat de mensen hier zich minder iets aantrekken van de mensen om hun heen. Toen ik terugkwam met de uber de opa en oma nog uitgezwaaid (die vlogen namelijk om 7 uur naar Seattle), erna papa gebeld voor het slaap lekker voor mij en goedemorgen voor zijn idee en erna heerlijk slapen.

Eerst vond ik de oppervlakkige relaties met de meeste mensen voor alleen hier vervelend, maar nu waardeer ik het ook wel. Stel ik ga naar de westkust volgend jaar, dan zeg ik ook doei tegen heel veel mensen en doe ik precies hetzelfde. Maar het maakt het ook weer mooi hoe makkelijk je eigenlijk contact kan maken met andere mensen en vanaf daar wel ziet waar het schip strandt.

Zondag op pad geweest in NY en vooral veel rondgelopen. Volgens mij komt de kerststress er al aan, dus ik moet ook maar eens gaan bedenken wat ik ze ga geven. Alle ideeën zijn welkom😛 verder ben ik aan het kijken om na Thanksgiving naar een tropisch eiland te gaan en even weg te gaan van de hoge gebouwen en hallo te zeggen tegen zon, strand en natuur😍 reizen plannen maakt dit avontuur dubbel zo leuk. Lucky me met al deze kansen.

1. Isabela:
    11 november 2019
    Geef iets van sinterklaas voor kerst ;) Ik ben benieuwd naar je verjaardagsbrief morgen trouwens😊