Week 13

25 november 2019 - Weehawken, New Jersey, Verenigde Staten

Oke gisteren kon ik niks posten want de website werkte niet mee... Maar beter laat dan nooit ;). En dan kan ik ook vertellen over mijn geweldige ochtend, ahem. Bryce deed er 20 minuten over om ontbijt te kiezen en kreeg uiteindelijk nutella. De opa en oma zijn hier, dus ik denk dat mijn 'autoriteit' minder wordt :'). Ik hoefde ze ook niet echt naar school te brengen, want dat deed die opa. Ik snap ook wel dat de kinderen dat leuk vinden, maar dit wordt een aparte week, om het zo maar te noemen.

Vrijdag was bubble tea dag. 3 keer raden wat dat betekende. Inderdaad, ik ben hier al 3 maanden! Lief dat de ouders ervoor betalen, want het was mijn idee voor de kinderen. Maar ben er ook wel blij mee, want elke maand bubble tea drinken kost me meer dan een week salaris aan het eind van het jaar :') en de pepernotenspullen had ik uiteindelijk wel gewoon voor eigen rekening genomen.

Ik begin nu een keer met het weekend. Was niet heel spectular. Vrijdagavond naar Soho, Chinatown geweest. Zaterdag moest ik werken en zondag had ik om 5 uur een au pair meeting (thanksgiving diner). Zaterdag had ik pepernoten gebakken met de kinderen. Natuurlijk kennen ze hier geen koekjes- / speculaaskruiden, maar pumpkin pie kruiden kwamen redelijk overeen. En uiteindelijk vind ik ze net zo verslavend als de pepernoten in Nederland... In de avond een half uur gedaan over een film kiezen, o my god... Maar verder had ik wel een leuke dag met ze :)
En ja zondag was lekker relaxt voordat ik wegging naar de LCC meeting. Gegeten, gekletst en spelletjes gespeeld. Dat was erg gezellig!

Deze week had ik namelijk best wel veel gevideobeld, maar dat was wel erg leuk :). Verder was het ouder observatieweek bij Keira's dansen en dat was zooo leuk. Ik had acteren, ballet, tap, hiphop en acro gezien. Ik voelde me zo trots :'). Verder in NY cadeautjes gekocht voor de adventskalanders van de kinderen en als usual koffie gedronken en weer een keertje getennist.

Helaas moeten jullie nu 2 weken wachten op een nieuw verhaal, want in Puerto Rico heb ik helaas geen wifi. En dan staan de Thanksgiving en de Puerto Rico ervaring uiteraard op de planning.

1. Hannie:
    25 november 2019
    zo goed bezig met die pepernoten!
    geniet van je reis, wereldreiziger!!!!
    het was weer leuk om je verhaal te lezen.
    by the way; wij worden opa en oma, van Lizan en Chris, zo blij mee.

grtjs en tot lezens
  2. Miranda:
    25 november 2019
    Veel plezier in Puerto Rico Dara!!! Ben jaloers. Lijkt me geweldig.
    Groetjes uit Best.
  3. Dara: