Week 20

13 januari 2020 - Weehawken, New Jersey, Verenigde Staten

Aaaaahhhh. Ik ga in maart naar Ecuador en de Galapagos eilanden!!! Gat in mijn hand, maar goed. Hopelijk is het de moeite waard... Ken je de Galapagos eilanden niet, het is zeker de moeite waard om het te googlen ;)

Verder ga ik dit weekend naar Charlotte (North-Carolina) en Atlanta (Georgia) en was ik afgelopen weekend, gisteren en eergisteren, lekker in de buitenlucht. Zaterdag veel gewandeld door Central Park en New York met een Duitse au pair en zondag naar de dierentuin geweest met mijn hostfamilie.

De rest van de week was het vooral stressen over de Galapagos eilanden en het weekend weg en relaxen. Oh ja, ik was de woensdag naar Broadway geweest!!! Jeuhhhh. Phantom of the Opera. In vergelijking met Nederland zijn de tickets duurder, maar de zalen zijn wel kleiner, waardoor je achterin ook nog goed zicht hebt. En de Phantom of the Opera draait al 30 jaar in dat theater, dus qua gebeurtenissen op her podium, met decor, gebeurde wel heel veel!

1. Chantal:
    13 januari 2020
    Jouw leven lijkt me echt heerlijk op dit moment. Geniet ervan, je doet zo megaveel leuke ervaringen op allerlei gebied , veel leuker dan saai Nederland op dit moment. Blij als het weer zomer is, lekker licht en beter weer, dus meer roseetjes met je mamsie ;-)