Week 6

7 oktober 2019 - Weehawken, New Jersey, Verenigde Staten

1. Ik had weer een toffe week met de kiddos, grotendeels en 2. Ik neem terug wat ik zei over niet zoveel willen werken, etc. Het is niet dat je veel banen hebt waarin je om 3 uur klaar bent en dan met je kinderen kan zijn. En ja, geld is gewoon nodig. Mijn hostouders werken lange dagen, maar als ze met de kinderen zijn, zelfs als ze moe zijn, zie ik hoeveel energie het ze geeft om ze weer te zien en om tijd met elkaar te spenderen. En als de kinderen dan op bed liggen dat ze ook genieten van de rust en van elkaar. They are the best💖

Dus dat wilde ik even delen en verder had ik weer getennist (jeuhhh), gemeet met mensen en genoten van de vrijheid als de kinderen op school zijn (extra slapen als ik moe ben :), knuffelen met Jax en ja kan eigenlijk bijna alles wel doen). Ik waardeer het wel meer om alleen te zijn en te lezen, te genieten van de rust en gewoon het feit dat niks moet. Maarja als Keira bij dansen is en ik met Bryce naar het park ben, dan kan ik ook lezen / Spaans leren / iets voor mezelf doen :p. Het enige nadeel met de tennisbanen is dat ze geen water observeren dus als het miezert ofzo, je al gauw de pech hebt dat je niet kan spelen. En aangezien de winters hier nogal extreem kunnen zijn, wordt dat denk ik geen tennis deze winter :')

Verder was zaterdag Weehawken Day en waren er kraampjes + allerlei activiteiten voor kinderen (zipline, kinderboerderij, springkussens, etc.) heel de zaterdag met mijn hostfamilie gespendeerd en 's avonds met hun en vrienden van hun een paar drankjes gedaan (hier zijn ze niet zo zuining met alcohol...😅). Van te voren met Bryce naar spraaktherapie geweest, Keira had een sleepover en ik had een leuke dag :)

Zondag was één of ander Fall Harvest Festival en ging ik met enkele au pairs. Viel nogal tegen dus we gingen shoppen, lunchen en kletsen. Een paar super zachte dingen gekocht😍 eenmaal thuis wilden de kinderen tijd met mij doorbrengen en ja ik vind dat niet erg. Sommige au pairs willen zo min mogelijk tijd met de kiddos en weekend en niet hoeven te werken staat gelijk aan weggaan en geen kiddos. Ik had gezellig met ze gekletst en een deel van The Greatest Showman gekeken :D erna met Bryce gekletst voor hij ging slapen en nog met Keira vragen gesteld aan de magic 8 ball en toen was het weekend alweer bijna om :'). Loveee those kiddos🍀💕 Ik probeer de weekenden wel weg te gaan en NY of andere plekken te ontdekken, maar een dag met mijn hostfamilie spenderen vind ik ook echt niet erg.

Dit was niet het langste verhaal, maar beter iets dan niet🙈

1. Chantal:
    7 oktober 2019
    Klinkt echt supertof Dara!
  2. Isabela:
    8 oktober 2019
    Cute :)
  3. Suus:
    13 oktober 2019
    Leuk Dara! Je hebt echt al je leventje daar! Geniet ervan!!