Week 9 & 2e maand bij de familie💕

28 oktober 2019 - Weehawken, New Jersey, Verenigde Staten

Maandag was de één na laatste dag van de opa en oma. Ze brachten me naar een klein winkelcentrum (deze is niet overdekt :p) en daar waren we naar een pannenkoekenhuis geweest!!! Ze hadden ook eieren, wafels en toast, maar dit was mijn eerste keer dat ik de 'Amerikaanse' pannenkoeken probeerde, soooo good😄 en zo lief!! 'S avonds was ik met een andere au pair naar Dulce De Leche geweest en omg dat is zoooo lekker. Ik had een taart gehaald want... Dinsdag kwamen mijn hostparents thuis en was het de laatste dag van de opa en oma. Het was een klein bedankje en welcome back taart. Verder had ik schoongemaakt (ja mam ik had gestofzuigd) en youtube gekeken, roadtrippers en jachtseizoen jeuhhh. Alleen kan ik geen dancedancedance terugkijken :( ik had voordat ik de kinderen moest ophalen met Chay koffie gedronken. Bryce had tennis, maar na een half uur werd het gecanceld vanwege de regen. Verder was die dag best chill, omdat zowel de ouders als de opa en oma thuis waren en ik dus niet veel hoefde te doen.

En woensdag had ik kleren gekocht... Niet nodig... Maar welkom is het altijd. Ook had ik online een winterjas besteld, dus hopelijk is dat iets. Donderdag rustig aan gedaan en met een andere au pair naar de Dollar Tree gegaan (ALLES IS OPRECHT 1 DOLLAR). Nieuwe favoriete winkel. En de ochtend was too funny. Tiktok video met de kiddos en een vader, ik filmde. Ik ging stuk, made my day. Na school had Keira een meltdown... Uiteindelijk ging ze toch mee naar het park en hadden we een super tijd. Ik speel af en toe mee voetbal en mijn laarzen worden killerboots genoemd en ik moet goallie (keeper) zijn omdat ik 'zo goed' ben. Misschien omdat ik ouder ben, voelt dat zo.. Maar ze vinden het leuk als ik meedoe en een moeder wilde een foto maken als herinnering😂 dus dan doe ik het daar maar voor (en ik vind het ook wel leuk, omdat ik zie dat de kinderen het ook waarderen). Bryce had aan het einde van de dag een meltdown... want ik werd boos. Hij gooide namelijk zijn rugzak tegen mijn rug aan, omdat hij mijn aandacht wilde. Maar dat was niet het ergste. Toen hij vroeg of ik het tegen zijn ouders zou zeggen en ik ja zei, begon hij te huilen omdat zijn ouders boos zouden worden. Keira moest naar dansen en gelukkig liep Bryce mee zonder gezeur, maar hij heeft de hele weg lopen huilen... Ohja ik had ook bijna het huis afgebrand. Stop nooit alumilliumfolie in de magnetron. Ja klinkt logisch, maar ik denk niet altijd even logisch... Heerlijke leerzame dag dus.

En toen was het alweer vrijdag en bijna weekend. Maar ook de vrijdag van mijn 2 month anniversary yeaahhhh. In de ochtend hadden we 30 minuten over omdat ze zo snel waren. Toen mochten ze van mij even op de computer :). De middag had ik bankgehangen en met Manon en Aya gevideobeld, jeuhh💕. In de middag bubbletea gedronken en van het lekkere weer in het park genoten. Keira had weer een meltdown... Maar ik had het gevoel dat ik er beter mee om ging. Ik ben denk ik soms nog te lief en wil het allemaal pratend doen, maar zover levert het me nog geen problemen op. Ik denk dat het vele dansen zijn tol begint te eisen voor haar kind zijn. In de avond zelfgemaakte pizza gegeten (ik had de pizza niet gemaakt) en er was een familieworstelpartij, te grappig hahaha. In de avond glee gekeken met Keira en samen met Keira naar een baseball videogame gekeken van Clay.

Op zaterdag uitgeslapen, jeuhh, en een Duits meisje ontmoet in NY. Ik moest wel best lang wachten voordat ik ging... Maar ik was met Keira, dus dat was ook gezellig :) uiteindelijk tot laat in NY gebleven met een groep Duitsers. Onderling kende sommige elkaar al en er werd 9 van de 10 keer Duits gepraat, maar ik kon het wel deels volgen en het was lief hoe gastvrij ze naar mij waren! Zij gingen nog uit en ik ging uiteindelijk toch naar huis. Blijkbaar rijdt de bus oprecht altijd terug, alleen de tijden weet ik niet..., dus dat is goed om te weten voor een volgende keer. Ik weet niet of ik er spijt van heb, want ik was ook moe, maarja, niks meer aan te doen. Ik had wel een baalmomentje omdat zij heel hecht waren, ook omdat de meeste elkaar al kende, en ik denk ik een beetje jaloers was en mijn vriendinnen miste. Maar dat komt wel goed... Zondag had ik namelijk een super leuke dag! Ook al waren de meeste uit Zuid-Amerika ;) En uiteindelijk kwamen ze niet binnen met de fake ID's, want niet iedereen was 21, dus dat was deels een opluchting🙈
En het is dus heel raar. Want in Nederland is de klok verzet en hier doen ze dat een week later. Dus voor een week is het tijdverschil niet 6, maar 5 uur.
De familie gingen pompoenen uitsnijden en dat was heel gezellig! Erna had ik de maandelijkse au pair meeting, Halloween partyyy, en ik had echt super veel fun! Kletsen, eten, drinken, dansen, spelletjes, het weekend vloog voorbij!