Coronavirus update 4

20 juni 2020 - Hope Mills, North Carolina, Verenigde Staten

Hellooo peeps,

Ondanks het coronavirus heb ik wel wat updates.

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve verjaardagskaarten en berichten. Het voelde bijna als een verjaardagsweek en versiert ook mooi mijn kamer. Hier hadden ze het huis mooi versierd, avondeten gemaakt dat ik lekker vind, een taart gebakken, mojito'sss en hun familie was nog gekomen. Voor een quarantine verjaardag was het een geslaagde verjaardag!

Verder krijgen mijn laatste 2 maanden een bijzondere twist, want... mijn hostfamilie gaan terug verhuizen naar North Carolina.

In deze 3 maanden ben ik ook van au pair groep veranderd en had ik gelukkig 1 keer iets kunnen doen met een au pair. Wij gingen wandelen en mijn hostouders waren, heel lief, mijn 'persoonlijke chauffeurs'.  In een auto met iemand anders en met het coronavirus voelde voor hun toch niet veilig. Het is vooral dat we het risico voor de opa en oma laag willen houden. In de tussentijd dat ze wachtte op mij, gingen ze huizen bekijken. Ze wilden volgens mij uiteindelijk wel al teruggaan en dichterbij familie wonen, maar nu is het officieel... De jongste was er best wel snel oke ermee, de oudste had meer tijd nodig, maar was wel snel van gedachte veranderd. Ik ga nog wel terug naar New Jersey, dat moet ook wel voor mijn spullen, maar het is afhankelijk van hoe snel het huis verkocht wordt voor hoe lang dat zal zijn.

De kinderen hebben nu officieel zomervakantie en 3 maanden thuis online lesgeven zit erop... 2 weken de kiddos entertainen, dan gaan we op vakantie naar de bergen en als we terug komen gaan mijn hostouders alles officieel maken voor het nieuwe huis en vlieg ik terug naar New York om mijn laatste vakantiedagen te gebruiken voor een roadtrip naar het noorden!  Daar kijk ik wel erg naar uit. De familie hier is super lief, maar ik wil er weer op uitgaan, mensen ontmoeten en niet afhankelijk zijn van mijn gastgezin. Terugkomen van mijn roadtrip ga ik wel terug naar New Jersey en we zullen zien voor hoe lang dat is.. De laatste maanden gaan denk ik snel voorbij en dan op naar San Francisco! Ik ga dit gezin missen, maar ik ben wel toe aan even iets anders en hopelijk aan meer vrijheid.

Wordt vervolgd...