Eerste dagen...😍

3 september 2019 - Weehawken, New Jersey, Verenigde Staten

Duss... Mijn eerste dag was echt al meteen leuk. Ik werd opgewacht en werd hartelijk gegroet, de kinderen wachtte me thuis enthousiast op en omg I love the dog. Jaaa ik heb een hond!!! De cadeautjes vonden ze ontzettend leuk gelukkig. Ik had meteen hun beste vrienden ontmoet en één van haar broers. Ze zijn echt super vriendelijk en open. Vaak zijn Amerikanen van heyy, how are you? Maar niet op de manier om een gesprek aan te gaan, maar soms voelt het heel gemaakt. Maar hier voelt het heel oprecht! Ik werd in alles betrokken en kon de kinderen ook goed leren kennen :) Keira heeft mij de buurt een beetje laten zien en het uitzicht op de NY Skyline is beter dan ik dacht! 'S avonds waren we naar een Biergarten geweest en hebben we "Duits" gegeten. De 3e verdieping is "voor mij" en het bed is erg comfortabel!

Mijn 2e dag werd ik "wakker gemaakt" door de kinderen omdat ze tv wilde kijken, haha. Ik had een dag met de familie besteed en ze vinden de snoepjes (dankje Isabela) en de stroopwafels erg lekker! Mijn hostdad houdt van auto's en had nog een leuk gesprek met mijn vader, dus tussen die twee zit het denk ik ook wel goed. 'S avonds ook nog tennis gekeken en maandag zelf kijken bij de US open (dat ze dat echt hebben geregeld, te lief). Ik had gisteren de buren ook nog ontmoet. Iedereen is tot nu toe heel open en uitnodigd naar elkaar en naar mij :) grote kans dat ik geen auto hoef te rijden, maar ze zijn heel meegaand in het meedenken wat handig is en eventueel het brengen van mij! Ze willen echt dat ik een goed jaar krijg. En ik begin al half in Engels te denken, dus deze berichten worden leuker naarmate ik hier langer zit :').

1 september was een Braziliaans festival in NY! Het was echt super druk en ik was met alleen Braziliaanse meiden. Mijn hostparents brachten mij naar een meisje, omdat ik nog geen internet had... Super lief!! Het was leuk, het enige nadeel was dat ik geen 1 lied kende :'). Half uur nog door New York gelopen op zoek naar de bus, want deze was te vinden op een 2e verdieping of iets. En ik ben gewend langs de weg, maar hier is dus een heel station met verdiepingen :'). Maaarrr met mijn zoektocht was ik langs Broadway en Carlos bakery's (niet de echte, die komt nog!) gelopen! En Times Square is stiekem wel leuk.

Aaaahhhh it is US open time. Kan nog steeds niet geloven dat ze dat geregeld hadden! Het was een meidendagje (hostmom, de dochter, haar oma en ik). Ik had Osaka, Coco, Nadal, Schwarzman en nog meer gezien. Zoooo te gek! Super eerste dagen gehad! Morgen begint het "echte werk" (ouders werken, kinderen nog vrij), maar dat komt vast ook goed... ;)

Druk druk druk, maar oh zo leuk leuk leuk!!!

See u soooonn

1. Isabela:
    3 september 2019
    Klinkt super leuk! En wow eindelijk een hond πŸ™ŒπŸΌπŸ˜‚
  2. Dara:
    5 september 2019
    Jaaaa, alleen heb ik toch liever een awesome buurπŸ˜ŽπŸ˜˜πŸ€
  3. Chantal:
    3 september 2019
    Wat ben je goed terechtgekomen! Echt heerlijk om je verhaal te lezen. Geniet lekker en werk ze vandaag. Kinderanimatieteam Dara staat voor ze klaar (maar stimuleer ze vooral ook in zelf dingen doen). Have fun, dikke knuffel van ons!
  4. Dara:
    5 september 2019
    Lief Chantal!😘 Zorg maar ook dat mijn moeder goed terecht blijft😜
  5. Hannie:
    dat klinkt te gek, Dara.
    je lijkt nu al aardig ingeburgerd.
    grtjs
  6. Dara:
    5 september 2019
    Gelukkig :) en ja de hostouders en mensen uit de buurt zijn heel vriende
  7. Miranda:
    3 september 2019
    Een mooi begin gemaakt! Op naar een topjaar! Groetjes uit Best.
  8. Miranda:
    3 september 2019
    Een mooi begin gemaakt Dara! Op naar een topjaar! Groetjes uit Best.
  9. Dara:
    5 september 2019
    Daar gaan we vanuit ja!!!πŸ˜πŸ€
  10. Maartje:
    4 september 2019
    Ben blij om te horen dat je het zo gezellig hebt! Hopelijk staat je nog een leuk jaar vol leuke verrassingen en plannen te wachten :) liefs van Maartje
  11. Dara:
    5 september 2019
    😘😘 En hopelijk staat op jou een top eindjaar met een geweldige vakantie te wachten :)
  12. Larissa:
    5 september 2019
    Ik leer je wel Braziliaanse liedjesπŸ˜‚πŸ˜‰
  13. Dara:
    5 september 2019
    Met welk liedje moet ik beginnen?😜
  14. Efgenia:
    5 september 2019
    Zet β€˜m op Dara! En ze boffen met jou! Geniet en have fun in dit mooie avontuur. 😘
  15. Dara:
    πŸ˜˜πŸ€
  16. Suus:
    6 september 2019
    Dat is wel een superontvangst!! Zo te lezen gaat heb je het nu al goed naar je zin en ben je in een heel fijn gezin terecht gekomen, leuk hoor! Enjoy!!